הרשמו לבלוג וקבלו התראה למייל בכל פעם שמתפרסם פוסט חדש !

איך ניצלתי מניתוח בירכיים בשיטה פשוטה (שעולה 10-5 ש"ח לחודש)?

הרופא המנתח כבר שיריין מקום ביומן...

הרופא המנתח כבר שיריין מקום ביומן…

טוב, אחרי שקשקשתי לכם על כל מיני שיטות אלטרנטיביות שאתם בטח מכירים כבר, הגיע הזמן למשהו חדש שרוב הסיכויים שלא שמעתם עליו מעולם 😉
מדובר בטכניקה שנקראת "אוייל פולינג" (כלומר למשוך באמצעות שמן).לפני שאני אסביר איך לבצע את השיטה, נתחיל בעדות של מישהי שהשתמשה בשיטה וחוותה תוצאות מדהימות. אני לא מכיר אותה אישית – פשוט נתקלתי בהמלצה שלה באתר הזה כאשר ניסיתי למצוא הסברים על השיטה (לאחר שקיבלתי המלצה חמה מחבר).תרגום חופשי (נעזרתי בגוגל תרגום):"אני אישה בת 60.
אני כבר בתוך ומחוץ לתזונה ולריפוי אלטרנטיבי מעל 30 שנים.
אף פעם במהלך אותן 30 שנים לא מצאתי דבר כה מדהים וקל כמו "אוייל פולינג". 
התחלתי אוייל פולינג לפני כחודש.
התוצאות שכבר קיבלתי הן באמת מדהימות.
כשהתחלתי הייתי בתהליך של תזמון ניתוח הגב ה-5 שלי ב-10 שנים. פיתחתי "רגל שמוטה" רצינית ביותר. לא הייתה לי את היכולת ללכת על עקבים ב-18 החודשים האחרונים. לא היה לי רפלקס בקרסול ברגל השמאל שלי.
כבר 10 שנים אני סובלת מכאב כרוני, ואני במשטר של משככי כאבים, מרגיעי שרירים ונוגדי דיכאון.
אני גם מטפסת הרים פעילה ונלהבת מאוד עם מעל 30 שנות של טיפוס הרים (האלפים) וטיפוס צוקים!
אז הנה הנסים הקטנים שכבר שמתי לב אליהם תוך חודש של אוייל פולינג.
אני אספר על עצמי בלבד, כך שתוכלו להבין את המידה הדרמטית, הכמעט לא תיאמן של הנסים שאני חווה בארבעת השבועות האחרונים של אוייל פולינג.
יומים 1-3 – אני מצאתי את זה די מבחיל בהתחלה שהשמן נמצא בפה שלי. כיום אני טועמת מעט מהשמן לפני שאני מתחילה – כאשר שמן הקוקוס (השמן המועדף עלי) נמס לי בפה.
המשכתי לבצע את האוייל פולינג כי מרגע הראשון שעשיתי את זה שמתי לב למשהו. בהתחלה זו הייתה רק הקלה קטנה בחוסר הנוחות שבלסת התחתונה שהציקה לי.
ימים 3-7 – שמתי לב שהשיניים שלי היו כבר קצת לבנים יותר. הכיס סביב השן שלי נעשה קטן יותר. החניכיים שלי השתפרו קצת. המפרקים שלי הרגישו טוב יותר. יש לי כאבי ברכיים כרוניים ודלקת פרקים. יש לי קרעים ברצועות בשתי הברכיים. כבר שנתיים שאני אומרת לרופא הברך שלי שאני אעשה את הניתוח "לאחר הפגישה הבא". רק תן לי קורטיזון כדי שאוכל לצאת ולטפס ולנסוע על אופניים וללכת ברגל. ובכן אוייל פולינג נותן כרגע תוצאות טובות יותר מהקורטיזון.
ימים 7-14 – השיניים שלי ממשיכים להיעשות לבנים יותר. יש לי כתר חרסינה שניסו להתאים לצבע השיניים שלי. הוא יצא קצת בהיר יותר מהשיניים הקבועות שלי. עכשיו, לאחר שבועיים של "אוייל פולינג" השיניים האחרות שלי הן בהירות  כמו הכתר. החניכיים שלי הן הדוקות יותר.
מה שיותר מרשים הוא שהברכיים שלי ממשיכות להשתפר. במשך 3 השנים האחרונות לפחות יש לי צליעה הרבה אחרי שהתיישבתי אחרי פעילות גופנית. היה לי קשה ללכת במורד מדרגות אחרי שעה של אירובי מתון.
בערך ביום העשירי השתעלתי פעם אחת וגוש צהוב עבה יצא (מצטערת על התיאור הגרפי).
מעולם לא היו לי בעיות של ברונכיטיס ודלקת ריאות.
המשכתי להשתעל ולהוציא גושים כ-10 ימים.
אף פעם לא הרגשתי חולה.
במהלך עשרת הימים, הדברים שיצאו לי נעשו קלים יותר והשיעול הופיע בתדירות נמוכה יותר עם ​​זמן, ככל שהמשכתי עם האוייל פולינג.
מיום 14 ועד היום – עכשיו הנסים הם באמת מדהימים. כוח הרגל ובוהן שלי מתחיל לחזור.
ביום 26 חזרה לי היכולת ללכת על עקבים. למרות שהייתה לי בדיקת MRI שהראתה פגיעה עצבית ברורה ושינויים ניווניים יותר ויותר בעמוד השדרה שלי, הייתה לי לפני 4 ימים בדיקת EMG שהראתה שהעצבים שלי הם עכשיו בסדר גמור.
שינויים אלה מתועדים היטב.
הברכיים שלי הם עכשיו בסדר. אני קמה בקלות אחרי פעילות גופנית. נמנעתי מניתוח מספר 5.
עדיין יש לי כאבי גב שישאירו אותי על בשגרת טיפול תרופתי, אבל בפעם הראשונה מזה 6 חודשים אני יכולה להתחיל להפחית את התרופות. הכיס סביב השן שלי ממשיך להסגר ולפתח בהתאם לכמות של האוייל פולינג שאני מבצעת.
אני כבר לא משתעלת הרבה".
המשך הפוסט (עודכן בתאריך 7/1/14)
אז איך זה עובד?
(שוב תרגמתי מתוך המאמר הזה)

בבוקר, לפני ארוחת הבוקר, על קיבה ריקה, הכנס כף אחת של שמן לפה (לא לבלוע). העבר את השמן לאט לאט בפה כמו שטיפה או רשרוש. ד"ר קרץ' מנסח זאת כ"לגימה, למצוץ ולמשוך דרך השיניים". עשה זאת כחמש עשרה עד עשרים דקות.

תהליך זה גורם לשמן להתערבב ביסודיות עם הרוק. ה"רשרוש" מפעיל אנזימים, והאנזימים מושכים  רעלים מחוץ לדם.
אסור לבלוע את השמן, הוא הופך להיות רעיל.
ככל שהתהליך נמשך, השמן הופך לדק ולבן יותר (אם השמן עדיין צהוב, זה סימן שהוא לא "רושרש" מספיק זמן).
לאחר מכן יורקים אותו מהפה.
את חלל הפה יש לשטוף ביסודיות. פשוט להשתמש בכוס מי ברז רגילים עם כפית מלח ולגרגר.

נקה את הכיור כמו שצריך. אתה יכול להשתמש בסבון אנטי-בקטריאלי לניקוי הכיור, מכיוון שהרוק מכיל חיידקים מזיקים ופסולת גוף רעילה. אם היית בודק טיפה אחת של נוזל זה מוגדל 600 פעמים תחת מיקרוסקופ, היית רואה חיידקים בשלב הראשון להתפתחותם .

חשוב להבין כי בתהליך האוייל פולינג חילוף החומרים של אדם מתעצם, וזה מוביל לבריאות משופרת. אחת התוצאות הבולטות ביותר של תהליך זה הוא חיזוק שיניים רופפות, החיסול של חניכיים מדממות והלבנה של השיניים.

האוייל פולינג  נעשה הכי טוב לפני ארוחת הבוקר. כדי להאיץ את תהליך הריפוי, ניתן לחזור עליו שלוש פעמים ביום, אבל תמיד לפני הארוחה על בטן ריקה.


אוייל פולינג – הנחיות מפורטות:

(הפעם תרגמתי את הדף הבא)

שלב 1: דבר ראשון בבוקר על בטן ריקה ולפני שתיית נוזלים (כולל מים), צוק כף אחת בדיוק של שמן חמניות או שמן שומשום (או שמן אחר לבחירתך) אל תוך הפה.
אנחנו לא ממליצים לעשות את התהליך הזה בכל זמן אחר.
הערה: גם ילדים יכולים לבצע זאת (עם כמות קטנה יותר של שמן) בתנאי שיש להם שליטה לא לבלוע את השמן.

שלב 2: רשרש את השמן בתוך הפה בלי לבלוע אותו. העבר אותו בפה שלך ומבעד לשיניים שלך, כאילו שזה היה מי-פה (לא להטות את ראש לאחור כדי לגרגר). אתה תמצא שהשמן יתחיל לקבל מרקם מימי כי הרוק שלך מתערבב איתו. המשך לרשרש.

אם שרירי הלסת שלך מתחילים לכאוב תוך כדי רשרוש, זה סימן ש אתה מתאמץ מידי. הרפה את שרירי הלסת שלך והשתמש בלשון שלך כדי לעזור להעביר את הנוזל סביב החלק הפנימי של הפה. כאשר אתה עושה זאת בצורה נכונה, תוכל במהרה להרגיש מאוד נוח.
אין דרך נכונה או דרך לא נכונה לשטוף את הפה ולמשוך את שמן. אל תתמקד באיך עושים את זה נכון. עשה זאת בתנועה טבעית מאוד. עשה זאת בעדינות, לא במרץ, בצורה רגועה כ-20 דקות.
אם יש לך את הדחף הבלתי נסבל לבלוע ואם זה הופך להיות לא נעים מדי, יש לירוק ולנסות שוב. זה יכול להיות קצת לא נעים בהתחלה כשאתה לא רגיל לזה, אבל תוך זמן קצר זה לא יהיה מטריד בכלל, בדיוק כמו צחצוח השיניים.

כשהשמן הופך רווי ברעלים שהוא שלף החוצה, הוא עשוי להפוך לבנבן, דק יותר וחלבי. תלוי בסוג של השמן שבו משתמשים. בכל פעם שאתה מבצע אוייל פולינג, זה יכול לקחת פרק זמן שונה להגיע לנקודה הזו, ולכן 20 דקות הוא כלל אצבע. אבל אתה יכול להתנסות עם זה.
אם אתה יורק את השמן לפני שעברו 20 דקות, התחל מחדש. הרעיון הוא לרשרש את השמן בפה שלך מספיק זמן, כך שהוא הופך להיות חומר דק ולבן (זאת האינדיקציה להשלמת תהליך).

שלב 3: כשהסוף של האוייל פולינג מגיע, יורקים את השמן החוצה, ולאחר מכן שוטפים את הפה עם מי מלח חמימים (פשוט להשתמש במלח שולחן רגיל).
השטיפה במי מלח היא לא הכרחית, אבל היא מועילה מאוד גם מבחינת חיידקים, וגם כדי להרגיע כל דלקת. השטיפה במי מלח הוכחה כיעילה בסילוק של הרעלים שעלולים להישאר בפה.

רוצים הדגמה?

הנה:


דיווחים מהשטח:

בינתיים אני מבצע את התהליך כל בוקר על בטן ריקה כבר שבועיים וחצי.
כבר לאחר היום הראשון סיון טענה שהיא רואה אצלי שינוי קל בצבע של השיניים (הלבנה).
בנוסף עושה רושם שזה אכן תורם לבריאות החניכיים.

אז מה אתם אומרים?
בא לכם לנסות?
האם ההסבר הזה מספיק ברור או שיש לכם שאלות?

Comments

comments

דילוג לתוכן